ORIENTERING OM SØKNADSSKJEMAET
Dette er en heldigital søknad, det vil si at når den er ferdig utfylt kan du som søker trykke "send", da vil den gå direkte inn i vårt sak/arkiv system og blir fortløpende fordelt til rett saksbehandler.
Du kan benytte dette skjemaet både for å søke ny plass, endring av plass og oppsigelse av plass
Fyll ut under de fanene som er aktuelt for din søknad.
For å bli behandlet må søknaden være fullstendig utfylt. Påse spesielt at personnr. (11 siffer) er påført og at dokumentasjon som er av betydning for søknaden er vedlagt
• Spesielle opplysninger/sosiale forhold, sykdom, funksjonshemming, evt. allergier osv.
Søknadsfrist til hovedopptaket er 1. mars.
Oppsigelse og endring av plass må skje skriftlig og regnes fra den 1. i mnd. etter at den er mottatt. Ved oppsigelse av plass/deler av plass etter 1. mars, må det betales for opprinnelig plass ut skoleåret.
NB. Endring av plass kan gjøres en gang pr.år
Rektor Krødsherad skole:
Lars Erik Raaen
Tlf: 977 40 923
Krødsherad skole SFO:
Mari Waaler
Tlf: 911 62 470