Krødsherad kommune
ønsker til enhver tid å levere et best mulig tjenestetilbud og være så
serviceorientert som mulig. For å bidra til vårt kontinuerlige
forbedringsarbeid, setter vi pris på innspill fra befolkningen.
Her
kan du komme med innspill på forbedringstiltak, klage på kommunale tjenester
som du ikke er fornøyd med, eller du kan gi ros for noe du er fornøyd med. Alt
blir registrert og sendt videre til den som er ansvarlig for tjenesten.
Det er kvaliteten på tjenesten, og ditt møte med
kommunen, som er gjenstand for klagen/innspillet.
Du kan velge å sende
innspillet/klagen anonymt. Dersom du oppgir kontaktinformasjon, vil du motta et
svar fra kommunen med informasjon om resultatet av behandlingen, eventuelt om
den videre saksbehandling og tid for når innspillet/klagen vil være
ferdigbehandlet (jf. forvaltningsloven § 11a).
Som
hovedregel vil ditt innspill gjøres offentlig tilgjengelig via kommunens postliste, senest tre virkedager etter at
kommunen har mottatt din henvendelse, med mindre den inneholder personsensitive
eller taushetsbelagte opplysninger.